چکاوک

دخترانی که همواره محکوم شده اند...

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

در جامعه ای که دخترهایش همواره محکوم بوده اند به پول دوستی و آهن پرستی، پاسخ دادن به یک سوال ضروری به نظر می رسد. از آخرین باری که مردی عاشقانه پای دختر مورد علاقه اش ایستاده، چقدر می گذرد؟ از آخرین باری که دختری عاشق شده،  برای خودش رویاهای رنگارنگ بافته و هر صبح به امید وصال یار چشم گشوده، اما در انتها یار رهایش نکرده چطور؟ چه تعداد از همین مردان عاشق پیشه، وقتی از علاقه ی طرف مقابل آگاه شدند، زیر حرف هایشان نزدند، بار سفر را نبستند و غرور طرف مقابلشان را له نکرده اند؟

این رفتار بعضی از هم جنس هایم را تایید نمی کنم اما می خواهم بدانم وقتی نمی توانید به او عشق بی منت و بی درد هدیه کنید، چرا باید از این که او بخواهد برای یک بار هم که شده راحع به آینده اش منطقی تصمیم بگیرد تعجب کنید؟ ها؟

  • ماه بانو

نظرات (۱)

مشکل اینجاست که بعضی دختران عشق بدون پول را قبول ندارند حتی اگر بی منت و بی درد باشد. گویی آن ها بیشتر کافه گردی های زعفرانیه را دوست دارند تا محبت طرف را! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی